magyar média

2017. január 6. 10:09
Az Átlátszó videón foglalta össze, hogy vándoroltak át az állami hirdetések a Simicska-birodalomtól a Habony-Vajna-körhöz.
Nézhető tévé
2017. január 5. 16:55
A Blikk információi szerint az immáron Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Echo TV-től elbocsátották Kadarkai Endrét, a csatorna egyik legismertebb arcát, a kulturális személyiségekkel népszerű mélyinterjúkat készítő riportert.
2017. január 5. 11:50
Ha bárki azt hiszi, hogy mindezt csak mitugrász újságírókkal lehet megtenni, téved. Bárkitől elveszik az üzletét, másokat tönkretesznek, a legszegényebbek feje fölül a házat viszik el, mindegy.
2017. január 5. 10:01
Nem csupán országos média létezik, a helyi lapok is éppolyan fontosak az állampolgárok életében, és sokszor jóval inkább ezeket fogyasztják, mint mondjuk a Népszabadságot.
2017. január 3. 12:40
A budapesti jobboldali kormányzat nem tűri el, hogy akár a határon túlról bírálják.
2017. január 2. 21:59
A jelek szerint a 2014-ben létrejött Fidesz-RMDSZ kiegyezés óta megnyílt a terep a magyar kormánypárt előtt, hogy még inkább birtokba vegye az erdélyi magyar nyilvánosságot.
2017. január 2. 21:45
A laphoz közel álló két forrásunk is röviden így magyarázta az Erdélyi Riport bezárását: a Fidesz leszólt a Romániai Magyar Demokrata Szövetségnek – amely a kolozsvári székhelyű Progress Alapítvány mögött áll -, hogy legyen már vége az ilyen független sajtó dolognak, meg liberáliskodásnak, mire az RMDSZ lépett is.
2016. december 30. 12:52
A napilap időjárás-jelentése 22 Celsius-fokot jósol december 30-ára a Győr környékén élőknek. Nyilván egy számmal többet írtak véletlenül, de attól még izgalmas végiggondolni, mi van, ha tényleg igaz, amit a Magyar Nemzet pénteki száma ír.
2016. december 30. 10:45
Az immár szélsőjobboldalivá vált közmédia nevében megtévesztő a magyarra utaló „M" betű, ajánljuk, nevezzék át a csatornát Migráns 1-re, hiszen a műsoridő jelentős részét csak a menekültekkel kapcsolatos propagandisztikus „híradások" töltik ki.
2016. december 23. 13:45
A Tombor András tulajdonában lévő Visus Invest Kft. vásárolta meg a Atmediát, ami többek között az MTVA és a TV2 reklámidejét értékesíti – írja a Kreatív. A cég vezetésébe és működésében nem nyúl bele az új tulajdonos, aki közleményében arról beszélt: elentős fejlődési potenciál van a magyar médiapiacban.
2016. december 22. 10:29
Legalább nem csak fideszes oligarchák kezében van média, juhé! Mennyire mondhatjuk vajon szabadnak ezt a magyar sajtót?
2016. december 21. 11:55
A Jobbik 2018-ban kormányra kerül, majd tisztességes, szabad és demokratikus viszonyokat teremt a médiában is.
Új tulajdonos
2016. december 20. 13:11
Felmondták a Geomédia adásvételéről szóló szerződést a liechtensteini bejegyzésű XXI. Century Invest AG-vel, mivel nem teljesültek az abban foglaltak. A többek között a Népszava, a Szabad Föld és a Vasárnapi Hírek kiadóját végül a Puch László és Simon Dénes tulajdonában álló, bécsi székhelyű Horizont Handels und Industrie AG vette meg – olvasható a Vasárnapi Hírek oldalán megjelent közleményben.
2016. december 20. 12:11
Szerkesztőségünk és újságíróink megdöbbenéssel tapasztalják szóbeli tájékoztatás és e-mailek útján, hogy a közpénzből működtetett, az Emmi fenntartása alá tartozó kulturális intézmények, múzeumok szakemberei nem nyilatkozhatnak rádiónkban, munkatársaink nem készíthetnek riportot a meghirdetett kulturális programokon sem a résztvevőkkel, sem az intézményben dolgozó szakemberekkel.
2016. december 20. 09:51
Szóval legyen az, hogy Schmidt Mária és lelkes csapata mihamarabb világossá teszi, hogy ennek nem ott a helye, a feliratot megkapja az egyesület, amely gondoskodik az aljas módon kivégzett, halálában is kínzott intézmény e mementójának méltó elhelyezéséről.
2016. december 16. 14:54
A hirado.hu, de az M1 aktuális csatornánk, a Kossuth rádió, valamint az MTI sem, természetesen nem kíván az Ön által csak orosz propagandaterjesztésnek bélyegzett folyamat részesévé válni.
NMHH
2016. december 16. 14:44
A Médiahatóség határozata szerint ők csak az emberi méltóságot általánosan sértő esetekben illetékesek, így nem indítanak eljárást a TV2 Vona Gáborról szóló riportja miatt amelyben azt állították a Jobbik elnökéről, hogy meleg. Az NMHH szerint a TV2-őn felvillanó rövid atomerőmű-hirdetések is teljesen rendben vannak.
2016. december 16. 14:43
Havasi Bertalan kiküldte a Népszabadság továbbra is akkreditált, szabadúszóként dolgozó újságíróját.

összesen: 2462 db | 18 db/oldal

első vissza 2 3 4 5 6 következő utolsó